Trening Asertywności

Postawy asertywne w pracy, w kontakcie ze współpracownikami, z którym wspólnie odpowiadamy za projekt lub za kontakty z klientami, którzy często maja roszczeniowa postawę, wydają się pozornie trudne do zastosowania - jak powiedzieć “nie” by nie psuć dobrej współpracy?! Tymczasem nasza asertywność prowadzić może, do rzeczowej profesjonalnej rozmowy zakończonej sukcesem i szacunkiem obydwu stron.

Proponujemy szkolenie, po którym uczestnicy

- umieją rozpoznać i usunąć bariery w działaniu.
- umieją rozpoznać i przyjąć konstruktywną krytykę
- umieją przyjąć wyzwanie polegające na prowokacji i stanąć w obronie własnego zdania minimalizując ewentualne konflikty

Dzięki przeszkoleniu swoich pracowników Firma zyskuje

- pracowników spokojnych, pewnych swoich granic, budujących stabilny wizerunek Firmy.
- pracowników działających skuteczniej w kontakcie z trudnym klientem.
- szacunek i podziw ze strony klientów, tym samym lepszy wizerunek własnej Firmy

 

pp2pp1


TAGI: Trening Asertywności | Warsztaty Relaksacyjne | Wsparcie Pracownika | Szkolenia | Coaching